Členy sdružení se mohou stát pouze oční optiky, jejichž kvalita sortimentu i všech souvisejících služeb dosahuje vysoké úrovně. Naši partneři dodržují základní pravidla etického prodeje zdravotnických prostředků a spoluprací se podílí na rozvoji vlastním i celého sdružení.
Zapojení do společných marketingových aktivit je možné pouze v případě získání značky kvality OPTIA Partner a odběru zboží od smluvních partnerů sdružení.
Proč se zapojit?
Kombinujeme přednosti a kompetence místních optik s vysokými standardy propagace a cenovými výhodami velkého uskupení.
Unikátní partnerství
Koncept OPTIA představuje v oboru oční optiky unikátní model, který se osvědčil na více než 50 místech po celé ČR. Naše koncepce je určena pro všechny příjmové a věkové skupiny. To platí jak pro naše nákupní uskupení jako celek, tak pro jednotlivá prodejní místa.
Partnerské oční optiky OPTIA Partner neustále rostou z hlediska obratu i zisku. Tento růst výrazně převyšuje průměrný růst celého trhu a obratu v našem oboru.
Společně formujeme systém
Sdružení OPTIA se výrazně liší od běžných franšízových modelů v průmyslu, protože všichni naši partneři se aktivně podílejí na formování systému ve stejném rozsahu. Od konkurence nás také odlišuje koncepce značky v oblasti skla a rámů. Pro každou z našich optik zajišťujeme územní ochranu a konkurenční výhodu.
Hledáme zavedené specializované optiky, které jsou v daných lokalitách lídry na trhu. Nabízíme nejbezpečnější a nejpřijatelnější možnosti spolupráce, zejména pro společnosti s expanzivním přístupem.
Členové sdružení OPTIA se mohou spolehnout na náš vlastní marketingový tým. Komunikujeme se zákazníky napříč všemi dostupnými kanály, od klasických médií až po využití online reklamy. Spolupracujeme také s kreativními reklamními agenturami, s jejichž pomocí pro vás zajišťujeme:
Ano. Stávající dodavatelské smlouvy nepředstavují pro zapojení do sdružení překážku.
Ne. Ve sdružení není požadován jednotný vizuální styl provozovny, můžete ji ponechat prakticky beze změn. Existují pouze „Pravidla pro používání značky kvality OPTIA PARTNER.“
Ano.
Vlastní název vaší provozovny je důležitou součástí našeho konceptu, protože se jedná o silnou značku na místním trhu. Proto bude i nadále používán ve stávajícím znění, pouze ve spojení se značkou kvality OPTIA Partner.
Cenotvorba na vaší oční optice je plně v režii majitele oční optiky.
Místní reklama je stále možná, ale z našich zkušeností vyplývá, že málokterá optika dostatečně pokrývá potřeby marketingového mixu, protože je to záležitost náročná z hlediska času i nákladů. Zapojením do nákupního sdružení OPTIA se intenzita vaší marketingové komunikace několikanásobně zvýší.
Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, ale může být vzájemně ukončena s výpovědní lhůtou 3 měsíce.